«Ագաթ»-ից գնված բոլոր ապրանքները հնարավոր է վերադարձնել կամ փոխարինել, բացառությամբ կառավարության 30 հունվարի 2002 թվականի No77 որոշմամբ սահմանված ապրանքացանկով:

Ապրանքի ամբողջականությունն ու որակն անհրաժեշտ է ստուգել ստացման պահին՝ առաքիչի ներկայությամբ, ապրանքը չհավանելու դեպքում առաքիչի վերադարձի գումարը վճարում է հաճախորդը։ Նաև նշենք, եթե ապրանքի հետ կապված խնդիր լինի, անմիջապես խնդրում եմ զանգահարել Ագաթ Գրուպ և տեղեկացնել խնդրի մասին, քանի որ վարորդները մեր անձնական վարորդները չեն և որևէ խնդրի դեպքում նույն վարորդը չի կարող ապրանքը ետ վերցնել։

Ապրանքի վերադարձը հնարավոր է՝ կախված որոշակի հանգամանքներից.

Գնված ապրանքը կարող եք հետ վերադարձնել ընկերությանը միայն անվնաս և իդեալական վիճակում:

Հակառակ դեպքում այն հետ չի ընդունվի:

Գվնած ապրանքի վերադարձը և փոխանակումն իրականացվում է agat.am կայքի ադմինիստրացիայի և գնորդի փոխհամաձայնությամբ:

Վերադարձը հնարավոր է, եթե առաքված ապրանքի տեսքը չի համընկնում կայքում տեղադրված նկարին կամ նկարագրությանը, ապրանքը վնասված է, ունի ժամկետի հետ կապված կամ այլ խնդիր: Հետևաբար. խնդրում ենք առավել ուշադիր ընտրել ապրանքները և առաջացած հարցերի դեպքում կապ հաստատել մեր աշխատակցի հետ՝ ով հաճույքով կպատասխանի Ձեր բոլոր հարցերին:

Եթե գնված ապրանքն ունի «ԱԳԱԹ» Գրուպի կողմից տրամադրված երաշխիքային սպասարկման ժամկետ, փոխարինումն ու վերադարձն իրականացվում են երաշխիքային կտրոնի վրա նշված երաշխիքային սպասարկման կետում և երաշխիքային պայմաններով:

Եթե գնված ապրանքը առաքվել է Հայփոստի միջոցով, ապա դրա վերադարձը իրականացվում է սպառողի միջոցներով, իր իսկ նախընտրած տարբերակով:

Պատշաճ որակի ապրանքի վերադարձի կամ փոխանակման դեպքում հաշվի է առնվում միայն ապրանքի արժեքը, առաքումը այս դեպքում դիտարկվում է որպես ապրանքի արժեքից զատ մատուցված ծառայություն, որի համար վճարումն անպայման գանձվում է:

Եթե առաքված ապրանքը չի համապատասխանում պատվերին, առաքման պահին գտնվում է ոչ պատշաճ վիճակում, որակները չեն համապատասխանում հաճախորդին տրամադրված տեղեկությանը, վերադարձվում է պատվերի գումարն ամբողջովին՝ առաքման արժեքը ներառյալ: Փոխանակման դեպքում, փոխարինվող ապրանքի առաքումն իրականացվում է անվճար «ԱԳԱԹ» Գրուպի միջոցներով։

Ապրանքի ամբողջականությունն ու որակն անհրաժեշտ է ստուգել ստացման պահին՝ առաքիչի ներկայությամբ, ապրանքը չհավանելու դեպքում առաքիչի վերադարձի գումարը վճարում է հաճախորդը։

Նաև նշենք, եթե ապրանքի հետ կապված խնդիր լինի, անմիջապես խնդրում եմ զանգահարել Ագաթ Գրուպ և տեղեկացնել խնդրի մասին, քանի որ վարորդները մեր անձնական վարորդները չեն և որևէ խնդրի դեպքում նույն վարորդը չի կարող ապրանքը ետ վերցնել։